Класний керівник


Виховна проблема, над якою працює класний керівник:

формування громадянина як носія духовних цінностей на основі вивчення історичної спадщини козацтва, виховання культури особисті, гармонії та єдності з природою


Основними складовими виховання є ціннісне ставлення до:

  • Суспільства і держави
  • Себе і свого здоров'я
  • Природи
  • Мистецтва
  • Сім'ї та родини
  • Праці

Мої правила спілкування з дітьми

Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

У вчителя не має бути "любимчиків", тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.

Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

Вчителю слід завжди бути доброзичливим.

Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.


Наш клас





Випуск 2010

© 2016 Пустовійтівка
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати