Класний керівник
Виховна проблема, над якою працює класний керівник:
формування громадянина як носія духовних цінностей на основі вивчення історичної спадщини козацтва, виховання культури особисті, гармонії та єдності з природою
Основними складовими виховання є ціннісне ставлення до:
- Суспільства і держави
- Себе і свого здоров'я
- Природи
- Мистецтва
- Сім'ї та родини
- Праці
Мої правила спілкування з дітьми
Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
Вчитель повинен викликати любов
і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та
піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
У вчителя не має бути "любимчиків",
тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його
прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
Вчитель повинен правильно
використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі,
мистецтву.
Вчителю слід завжди бути
доброзичливим.
Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.